- Год: 2019
-
Стоимость билетов:
11,00 — 28,00 руб.
-
Точки продаж:
- падземны пераход каля ГУМа; +375 17 327 32 44
- вул.Энгельса,7а; +375 17 327 17 17
- падземны пераход ст.м. «Інстытут культуры»; +375 17 207 83 45
- ГЦ «Няміга-3»; +375 29 762 64 66
- ГЦ «Каменная горка»; +375 29 666 83 85 - Возрастное ограничение: 16+
Я далек от театральной критики, но, при всем уважении к репертуару Купаловского, после "Шляхцица..." решил написать отзыв. Ни, что не предвещало такой пустоты. Смысла нет. Сюжета нет. Как в телесериале, что-то высасывают из пальца до тех пор пока это возможно, а потом пришла фея, все за одну минуту разрулила, поклон, занавес, очередь за курткой.
Возможно, это можно было бы хоть как-то воспринять на другой сцене, но для чего это Купаловскому? Не понятно
К игре актеров претензий никаких.
А вось у мяне пасля прэм'еры самыя добрыя ўражанні. Прызнаюся, я не чакала, што мне настолькі ўсё спадабаецца.
А вось прачытаўшы крытычныя артыкулы і каментарыі на спектакль, узнікла адчуванне, што ўсе згаварыліся супраць рэжысёра. Між тым, і тыя ж крытыкі, безумоўна, у курсе, што "камандуе парадам": задае тон, настрой, пагаджаецца або не і на (таленавітую!) сцэнаграфію, і на музыку, абірае (супер!)акцёраў, "шліфуе" рэплікі, — МЕНАВІТА РЭЖЫСЁР, сябры мае!!
Да таго ж, шаноўныя крытыкі, калі вы пішаце рэцэнзіі, то дзе прафесійны разбор? Дзе вызначэнне жанру хаця б? А то атрымліваецца суцэльнае выясненне адносінаў, а па сутнасці — НІЧОГА.
Дзялюся, у сваю чаргу, уласнымі крытычнымі заўвагамі і ўражаннямі.
З артыкула ў артыкул пераходзяць імёны выдатных акцёраў, сцэнографаў, харэографа, кампазітара. Імі захапляюцца, некаму прадракаюць зорную будучыню. У той жа час прафесійныя гледачы наракаюць на тое, што няма ў пастаноўцы рэжысёрскай работы. Такая заява выклікае здзіўленне. Калі б так напісаў просты глядач, то можна было б зрабіць скідку. Аднак профі ўсё ж павінны разумець тонкасці працэсу стварэння спектакля, яго “кухню”. Па-першае, хто як не рэжысёр сабраў гэтых таленавітых людзей, хто задаваў накірунак на матэрыялізацыю сваіх задум?.. Думаю, што гэта закулісная справа далёка не лёгкая. У інтэрпрэтацыі ж абазнаных, прафесійных гледачоў, што дзіўна, галоўны творца, які даваў згоду на ўсё, што адбывалася на сцэне і выклікала захапленне гледачоў: на тыя ж дэталі касцюмаў, на асвятленне, афармленне сцэны, колеры, жэсты, кожны гук, — нібыта адсутнічае. Робяць справу ўсе, але толькі не рэжысёр — так можа быць?..